Газ, нафта і пепсі. Російський опозиціонер розповів, чому США не готові вводити жорсткі санкції проти РФ

На введені Америкою санкції проти Російської федерації Кремль може відповісти націоналізацією американських підприємств, а також забороною на роботу ряду компаній і соціальних мереж. Причому адекватний удару у відповідь по Росії американці нанести не зможуть, так як росіяни дуже мало інвестують в США.

Таку думку озвучив російський опозиціонер Альфред Кох на своїй сторінці в ФБ.

“Як може відповісти Кремль? Ну, перше, що спадає на думку: націоналізація іноземних часткою в Сахаліні-1 і Сахаліні-2 (розробка великих газових родовищ – & nbsp; Ред. ). А там ExxonMobil і Shell. Є де фантазії розгулятися. Заводи націоналізувати і продати з молотка … Там, як я розумію, “Вімм білль данн” – це ж Pepsi Co? ” – сказав він.

При цьому, стверджує Кох, проникнення американського бізнесу в Росії “зайшло занадто далеко”, щоб Вашингтон міг спокійно вводити “зубодробильні санкції”, не ризикуючи при цьому нарватися на заходи у відповідь.

“Це тільки здається, що якщо між країнами взаємна торгівля маргінальна, то і ризики втрат від відповідних санкцій – невеликі. Насправді, в російсько-американських відносинах – все навпаки. Росія майже не інвестує в США, а США вже мають величезні інвестиції в Росію “, – додав він.

Крім того, варто згадати, що ряд компаній вже давно працюють в Росії, через що розгорнули там мережу виробництв.

“Я вже згадував про Сахалін-1 і Сахалін-2. Плюсуя до цього інвестиції ВР в Роснефть і самостійно. Але ж ВР на третину – американська компанія (після злиття з Амоко). Макдональдс, Джонсон і Джонсон, Пивні компанії, піца-хат, і всі мережеві компанії по їжі. Редіссон, Хілтон, Холідей Інн та ін. Форд, Опель (Дженерал Моторс), Крайслер і тисячі інших брендів і фірм, які вже побудували виробництва в Росії. А крім цього: смарфони і комп’ютери Apple, IBM, софт від всіх американських компаній починаючи з Microsoft. Соціальні мережі та додатки. Комп’ютерні ігри, кіно, музика тощо “, – заявив Кох.



You may also like...