Вісті Україна
Статті

Як залучити клієнтів із соціальних мереж (SMM)

Популярні соціальні мережі можуть залучити до вашої компанії нових клієнтів. Однак для цього варто використовувати ефективні методи. Які стратегії потрібно застосовувати, щоб збільшити клієнтську базу через соціальні мережі, і де можна замовити SMM-просування бренду – читайте далі.

SMM

Залучення нових клієнтів: з чого почати

Щоб СММ-просування працювало результативно, насамперед потрібно підготуватися:

  1. Визначитися з каналами та подачею інформації. Кожна соціальна мережа має свою специфіку, тому один і той же контент без змін постити в кожну з них не потрібно. Наприклад, Інстаграм – це візуальний майданчик, тому тут повинні переважати фото або ілюстрації. У Тік-Ток варто публікувати короткі та яскраві відео, якими можна утримати аудиторію на своєму акаунті.
  2. Провести збір даних та їх аналіз. Проаналізуйте ваших конкурентів в соціальних мережах, вивчіть свою аудиторію та визначте, яких клієнтів ви хочете отримати. Це допоможе під час створення контент-плану та запуску реклами.
  3. Створити контент-план щонайменше на місяць. Щоб кількість нових підписників постійно збільшувалася, публікувати пости потрібно на регулярній основі. Разом з цим, вони повинні бути не експромтом, а ретельно продумані.

Просування в соціальних мережах: як шукати нових клієнтів

Створивши якісний графічний і текстовий контент на сторінці, для швидкої розкрутки ви повинні запустити рекламу, правильно вказавши в налаштуваннях цільову аудиторію.

Ще один спосіб залучення нових потенційних клієнтів – конкурси. Ви можете розіграти свій товар або послугу, вказавши однією з умов для передплатників – відзначити друзів і знайомих. Таким чином інші користувачі побачать вашу сторінку та, можливо, зацікавляться.

Також в SMM часто використовується реклама в інших спільнотах або відомих блогерів. Цей спосіб дуже ефективний. Однак чим більш відомий блогер, тим вищою буде ціна за рекламне оголошення.

Просування в соціальних мережах, за допомогою якого ви зможете знайти нових клієнтів, також включає й правильну стратегію ведення сторінок. Наприклад, фішки в Інстаграм передбачають використання хештегів, емодзі в публікаціях. Також важливий гумор в постах. Вдалий жарт з використанням актуального мема може стати вірусним і розлетітися Інтернетом, приносячи вам популярність, трафік і нову аудиторію.

SMM

Просування в соціальних мережах фахівцями Ланет CLICK

Знайти клієнтів через соціальні мережі можна самостійно, використовуючи різні методи окремо та разом. Однак самостійний підхід може виявитися не завжди швидким і, головне, ефективним. Тому, якщо ви хочете оптимально витратити гроші та зберегти свої час і нерви, зверніться відразу до професіоналів.

Діджитал-агентство Ланет CLICK займається SMM-просуванням. Фахівці агентства завдяки правильній СММ-стратегії:

  • створять результативну рекламну кампанію;
  • підвищать впізнаваність бренду;
  • забезпечать зворотний зв’язок з підписниками;
  • підвищать рівень довіри.

Ці дії дозволять залучити нових клієнтів і утримати постійних.

З питань вартості послуг звертайтесь за телефоном +38 (044) 225-19-00 або пишіть нам: [email protected]! Ми на зв’язку!